woensdag 1 maart 2017

Laat het zien!


Wil jij iedereen laten weten dat je mee doet?
Laat het zien! 
Sla de afbeelding op. Ga naar indeling en klik op gadget toevoegen. In het venster scrol je naar beneden en klikt op afbeelding. Daar kun je de opgeslagen afbeelding ophalen en plaats bij link het volgende: http://grietjekarwietje.blogspot.nl/search/label/PetitFoursCAL2017
Zo maak je de afbeelding aanklikbaar en kom je gelijk bij de Petit four patronen uit^_^


Heb je geen blog of site? Op Facebook kun je ook meedoen, ga dan naar mijn Facebook pagina. Meedoen met Instagram kan ook, gebruik de hastag #PetitFoursCAL2017
Er is een Ravelry groep voor deze Petit Four Crochet Along:, je kunt daar de foto's plaatsen van jouw petit fours. Nog geen Ravelry account? Het is gratis en zeker de moeite waard om te doen aangezien je er enorm veel patronen kunt vinden. De groep heb ik in het Engels opgezet zodat iedereen elkaar kan begrijpen. Ben je niet goed in Engels? Het geeft niet, dat je mee doet is het belangrijkste;-)
Go to the Ravelry group  
Wat heb je vrijdag nodig om het eerste petit fourtje te haken: Haaknaald 2mm. Catania vanille geel 403, goud 249 en donker goud 383. Donkerbruin borduurzijde, sterke thee, wattenstaafje en vulling.
Tot vrijdag!

1 opmerking:

Carin zei

Geweldig, ik had al een button op mijn blog gezet. Ik wist niet dat je ook op ravelry zat, dus ben meteen lid van je groep geworden !! Ga dit ook zeker vermelden bij mijn eerste gebakje ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...