woensdag 3 maart 2010

Gekregen

Joepie! Ik kreeg een vuilniszak vol met stofjes. Het voelde net of ik weer even kind was die haar verjaardag vierde. De vuilniszak ging dus gelijk onderste boven ;-)
Ook kreeg ik nog tassen met restjes vilt en leer. Nestelringetjes, twee sigarendoosjes borduurgaren en een flinke hand vol met nieuwe strengen borduurzijde. Heel veel bolletjes witte katoen en een paar andere kleuren en ook nog een aantal bolletjes wol. Ook zaten er rare ringen bij, ik denk voor gordijnen? Anyway, omdat ik jullie niet wil bedelven onder de stoffen en de andere dingen die er bij zaten....hier een paar foto's van de stoffen die er voor mij kwa patroon echt uitspringen. Nu nog bedenken wat ik er allemaal van ga maken.

Yay! I've got a garbage bag full of fabric. I felt like a child agian...waiting to unwrap my presents.
So I turned the bag immediately upside down ;-) And there is more! Bags with scraps of felt and leather. Two cigar boxes embroidery yarn and a big handful of new ones. A lot of white cotton and a few other colors and some wool. Also there were weird rings in one of the plastic bags, I think for curtains?
Anyway, I don't want to spam you so I made a few photo's of the printed fabrics I really like.

2 opmerkingen:

Mama Ilse zei

ooh ik voel je enthousiasme tot hier, leuk hé zo'n kadootjes krijgen

Roos zei

Ik herken je gevoel van blijheid meteen als je van die leuke spulletjes krijgt....Dan weet je van gekkigheid niet waar je mee moet beginnen om iets moois te maken hahaha, veel succes ermee, en vooral geniet ervan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...