zaterdag 10 maart 2012

Droomjurken, Jurk & zo en Rok & zo

Al eerder gehoord over deze boeken maar na het zien van de jurk van Odille was ik om. Ik kocht de boekjes Jurk & zo en Rok & zo. Het boek droomjurken ook maar gelijk dan....(er staan prachtige patronen in van vervlogen tijden, het origineel en er is van elke patroon een eigentijdse aanpassing). En nu? Nu moet ik nog de tijd vinden om er wat uit te gaan maken. En als het zonnetje nou eens ging schijnen....kon ik mijn benen alvast een beetje kleur geven, witte melkflessen staan ook niet echt charmant onder een rok of jurkje;-)

10 opmerkingen:

maarnietvangrijs zei

Wat een heerlijke aankopen!! Ik zag het droomboek in de boekhandel liggen, heel gaaf....!

Unknown zei

Leuk dat je ze ook al hebt!

merula zei

ja ik wil inmiddels ook wel een smet die melkflessen in de zon! De boekjes lijken me erg leuk, maar ik ben echt nog een te beginneling naaitechnisch gezien.......

Lila Lime zei

O ja, die lijken me ook geweldig.
Maarreh, maak je niet druk om witte melkflessen. Ik denk dat maar 1 op 10 ze niet heeft :-)

Aankleedpopje zei

Die boekjes van Pieke Stuvel zijn zoooo leuk. En alles ziet er zo makkelijk uit daar.
Heel veel plezier ermee.

Katja (@Yane) zei

Het boekje van jurk enzo ken ik, is inderdaad een fantastisch boekje! Ben benieuwd naar je creaties uit deze boekjes...

Anoniem zei

Wat een leuke boekjes!
Het boekje droomjurken lijkt met echt ontzettend leuk. Ben benieuwd naar je creaties.

Groetjes Ria

handysandy zei

Leuke boekentip, ik denk dat ik voor jurk en zo ga. En beterschap met je vinger, lastig zo'n blessure.
Groetjes, Sandra

Bianca My Soul Creations zei

Hoi ik zocht de boekjes en kwam zo op je blog. Kun je e vertellen of de rokjes en jurkjes ook voor maatje xxl zijn (48+) . Verder lees ik alleen jaar goede berichten dus word erg nieuwsgierig,

Gr bianca

Grietje zei

Oei, dan moet ik de boekjes eens opzoeken. Ik weet wel dat er in droomjurken een fout staat, een mouwtje van een jurk klopt niet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...