maandag 23 juli 2012

Speelpop Sara

Ik wil jullie voorstellen aan Sara
Sara heeft de hand van Fatima op haar jurkje staan
Het was de bedoeling dat ik klaprozen zou breien maar ze leken totaal niet. Dankbaar dat ik zo'n verzamelaar ben in alles wat met handwerken te maken heeft (zie je wel schat dat de spullen die ik heb liggen...best op een dag van pas zullen komen? ;-).....heb ik de twee klaprozen van vilt gemaakt. Nèt echt toch?
Het jurkje is omkeerbaar. Omdat er Nederlands bloed van 1 kant inzit,
 heb ik een stofje gebruikt wat kwa print op een boerenzakdoek lijkt. Een jurkje van twee werelden vormen 1 geheel^_^
Lief poppenmoedertje ik wens je een hele fijne verjaardag, ik hoop dat je blij zal zijn met Sara!

12 opmerkingen:

Angélique zei

Wat een mooie pop en een prachtige gedachte er achter. Wat zal ze goed ontvangen worden.

jokiedebeer zei

Wat een prachtige pop zeg.
groetjes joke

Marga zei

Prachtige Sara en wat heeft ze een geweldig mooie jurk aan. Wel een heel mooie jurk met die geborduurde hand van Fatime en de andere kant zo'n echte Nederlands stofje. Knap bedacht en erg mooi gemaakt!!

Judith zei

beste Grietje,

wat heb ik weer een geluk dat ik zo op mijn gevoel kan bouwen en vertrouwen. Ik wilde wachten tot Sara haar verjaardag, maar ik kon niet wachten toen je me de link doorstuurde!
Je hebt me nu al puur met de foto's tot tranen toe beroerd. Wat heb je een prachtige vertaling gemaakt van mijn wens voor mijn prachtige dochter! De pop doet haar beide oma's eer aan! Ik ben je ontzettend dankbaar hiervoor.
Ik kan niet wachten om de pop in het echt te bewonderen

Saskia zei

wauw mooooooi!!! ze is echt prachtig en die klaprozen zijn super gemaakt! Net echt, inderdaad!

Margaret zei

Deze is ook weer prachtig. Zeker met die mooie klaprozen, super mooi gemaakt. Daar is een poppenmoeder vast weer heel blij mee.

Betsy zei

Prachtig, dat jurkje!
Mooi met de klaprozen er bij.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Annette zei

Wat is ze prachtig!!!
Echt heel mooi

De Verdubbeldame zei

Wat is ze mooi geworden! Leuk ook die klaproosjes, en het symbolische van de jurk.

Dinaz ♥ zei

Dit is een mooi popje geworden! Ik vind het jurkje prachtig.
Heel mooi Grietje!!!

Groet Dinaz ♥

Sandra zei

Hallo Grietje,

Wat een fantastisch mooie pop is Sara.
groetjes Sandra

Unknown zei

Hoi Grietje,

Wat een dotjes zeg!!

Heb je er nog meer gemaakt?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...