vrijdag 11 februari 2011

Deze week zag ik/This week I saw

Wat is dat lastig zeg! Ons prinsesje moet gewoon naar school en kleine prins vraagt natuurlijk ook de nodige aandacht. Dan heb je nog de dagelijkse dingen...ik heb ze laten staan. Alleen koken kon ik niet schrappen. Gelukkig was de vrieser aardig vol en daar hebben we deze week op kunnen teren. Ik heb nog een lichte verhoging en ben ontzettend moe. Gelukkig hebben we nu weekend, ik hoop dat dat lang genoeg is om aan te sterken....

Ook meedoen met 'Deze week zag ik...' kijk dan bij Roos of Daan

15 opmerkingen:

Fien zei

Je lijkt er ook heel sip bij :-( Beterschap! (En waar haal je e energie vandaan om zoiets moois te maken?)

Gonny zei

O, wat naar. Van harte beterschap.
Groet, Gonny

Unknown zei

Beterschap gewenst !

Handige An zei

owjee, dat ziet er niet al te best uit....beterschap!

Nonnelien zei

beterschap, het is wel vervelend als je als moeder ziek bent.
groetjes Eugenie

Liene zei

Wel een hele mooie tekening geworden ... Beterschap nog en een fijn weekend!

Barbara Oudejans zei

Ziek, net als ik, beterschap!
♥ Barbara ♥

Anoniem zei

Ja, Mama's hebben nooit eens tijd om eens lekker ziek te zijn.
Beterschap hoor.

vicarno's mama zei

veel beterschap!

jumare zei

Beterschap! Altijd zwaar ziek zijn als moeder.

kronova zei

Beterschap!

Willeke zei

Tja, als moeder kun je eigenlijk niet ziek zijn he!
Van harte beterschap, ik hoop dat je snel weer opknapt.

Jolanda zei

Moeders kunnen niet ziek worden! Maar denk je goed om jezelf. Take your time.

vervlogen dagen zei

Toch een mooie bijdrage!

handysandy zei

Handig om in de vriezer wat achter de hand te hebben.Beterschap en groetjes! Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...