vrijdag 3 augustus 2018

Herinrichting

Of tja, meer een kleine aanpassing.
Wij waren toe aan wat anders. Eigenlijk had ik mij nooit bedacht wat leuk of mooi is. Wij woonden in een huurwoning waarvan we al wisten dat we er op een dag weg zouden gaan, zo zag de inrichting er ook uit. Nu (sinds drie jaar alweer) hebben we een aller aardigst huisje. Het was een klushuis en nog steeds staan er een groot aantal punten op de agenda maar zo kalm aan is het toch al echt een plaatje aan het worden.
De afgelopen drie jaar ben ik tot de conclusie gekomen dat ik van oude spullen hou, een beetje stoer en niet te standaard. Gewoon lekker thuis. Over mijn liefde voor planten zal ik ook eens wat vertellen. Voor nu even een fotootje van onze woonkamer.
Alvast fijn weekend ❤️

2 opmerkingen:

Daphne zei

Dat rek boven de bank..... zó leuk!!

Grietje zei

Dankjewel Daphne, het is een oude gegalvaniseerd gaaspaneel van 180x180. Het is geweldig leuk om te wisselen met spulletjes❤️

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...