zondag 13 maart 2011

Frosty in een nieuwe outfit

En ook Frosty heeft een nieuwe outfit, het overslag truitje/vestje heb ik gehaakt. Alleen de laarsjes vind ik er niet zo bij staan. Ik heb bij de barbie-schoentjes gekeken maar dat staat wel heel erg 'iel'. Er bestaan ook van die schoenen/laarzen setjes speciaal voor je Blythe: kijk, misschien is er wel iemand in Nederland die ze verkoopt? Ik heb op marktplaats wel andere schoentjes gevonden maar die zijn wel heel simpel. Eerst maar eens googlen dus;-)

Edit: Ik was nu net even aan het googlen en toen kwam ik dit tegen. Het is dezelfde pop en als dat haar er zo gemakkelijk afgaat...doet mij denken. Mwa, voorlopig blijft ze zo.
Dubbel edit: Speciaal voor "me" ;-) Frosty ziet er zo wat zoeter uit. Wat zijn die Blythe poppen toch geweldig, voel me weer even 8jaar^_^

4 opmerkingen:

Moois van mie zei

ik vond gisteren haar kapsel mooier. Het is echt wel een zeer mooi popje !

Grietje zei

Dat ze haar kuuf/pony naar voren heeft zitten? Ze ziet er nu wel erg gestyled uit, ik zal vandaag nog eens met d'r haren gaan frutten^_^

Anoniem zei

Nog nooit zulke poppetjes gezien... maar ja, ook geen kinderen hier, daar zal het wel door komen.

Marga zei

Ken je deze al??????
http://byhookbyhand.blogspot.nl/search/label/Blythe

Zo kun je haar ook haken, echt geweldig! Zelf ben ik met Bluette bezig en daar heeft ze ook kleertjes voor gemaakt, die je kan namaken. Een heel fijn blog.
Ik hoop, dat je er wat aan hebt!

Groetjes van mij, Marga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...