maandag 16 juli 2012

Knuffelpoppen Imme en Kimme

Dit zijn Imme en Kimme. Ze hebben beide een Flo vlindertje gekregen.
De kleuren heb ik omgedraaid zodat ze heel veel op elkaar lijken maar toch nèt ietsje anders zijn. Het is best moeilijk om twee gelijke poppen te maken maar deze twee lijken echt als twee druppels water op elkaar. Ik heb stiekjes in een andere kleur in de haren gedaan, mochten de poppen uitgekleed worden....is er in ieder geval nog een klein verschil;-)
Ik hoop dat de poppenmoedertjes blij zullen zijn met hun nieuwe poppen^_^

18 opmerkingen:

Wollige wolkjes zei

Weer 2 geweldig mooie poppen!

Unknown zei

Prachtig zeg! Wat leuk die kleine details die anders zijn. Dat worden blije poppenmama's!!

Groetjes, Saskia
http://sas--kia.blogspot.nl

Angeline zei

Ohhh wat een dotjes weer!je maakt echt prachtige poppen,ik vind het gewoon jammmer dat ik niet meer in de kleine kinderen zit als ik dit zie!ha,ha....

groetjes
Angeline

Esther zei

Ze zijn allebei PRACHTIG groetjes Esther.

Rieke zei

Wat schattig en leuk gemaakt!

vrouw Hommel zei

Wat een ontzettend lief stelletje heb je weer gemaakt.
groet

duimelotje zei

geweldig zijn ze, deze olijke tweeling. mijn complimenten

Betsy zei

Geweldige poppen! Daar zullen de poppenmoeders blij mee zijn :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Corina zei

Wat een prachtige poppen weer, met zoveel zorg en liefde gemaakt!

Margaret zei

Wat zijn die mooi !! Om verliefd op te worden.

Jet zei

Wat een ontzettend leuk stel heb je weer gemaakt.
Super

esther zei

wouw wat zijn dat weer een schatjes zeg.
ik kijk altijd mijn ogen uit naar je poppen.
zo schitterend zijn ze.

Dinaz ♥ zei

Wat een mooie popjes weer!!! Vind het zo knap gemaakt! Top.

X Dinaz ♥

Vietje zei

De poppenoma is al heel erg blij! De poppenmoedertjes moeten nog een klein beetje wachten, maar ik ben er zeker van dat ze ze héél erg goed willen verzorgen!!

Ik stuurde je een mailtje ivm de 'zakelijke' kant!

Groetjes van een plotse oma! ;-)

Annette zei

Wat zijn ze prachtig.
Ik vind het toch zo knap van je.. echt super!!!!

Marga zei

Wat is het een prachtige tweeling geworden. Was ik maar die gelukkige die ze mag ontvangen!

Ravelien zei

Wauw, wat heb je ook deze poppen weer prachtig gemaakt. Groetjes

Marianne zei

Hallo,Ik ben marianne. Wat een leuke dingen maak je. Ik ben alleen op zoek naar een patroon van een gehaakte molen maar ik kan er niet eentje vinden. Heb jij of iemand anders die dat leest een patroon van een molen voor mij? Mijn mail is m.koopman@live.nl
Alvast bedankt hoor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...