woensdag 5 februari 2014

Petit Fours gebundeld

Englisch Petit Four crochet patterns E-BOOK. 
All 17 patterns for €5,00 You can pay with PayPal.
Contact: grietjekarwietje@gmail.com
E-book Petit Four patronen: €5,00
Je kunt het bedrag overschrijven, betalen met Paypal is eventueel ook mogelijk.
Neem contact op via grietjekarwietje@gmail.com
Alle Petit Four patronen in 1 bestand. Makkelijk op te slaan en uit te printen.
17 patronen duidelijk beschreven zodat het ook te doen is voor de beginnende haakster.
Patronen mogen niet worden gedeeld, doorverkocht en/of worden doorgestuurd. Het is niet netjes en respectloos naar mij als patroon-maakster toe. Voor het symbolische bedrag van €5,00 mag je de gemaakte Petit Fours na hartelust te koop aanbieden. Zo heeft iedereen eer van zijn werk.

De 17 Petit Fourtjes op een rij:

Chocolade cupje met aardbeiencrème
Pistache met boter crème vulling
Munt kwark met biscuit bodem en fijne kruimel kandijstukjes
Banaan met chocolade cake en chocolade bolletjes
Kersen Petit Four met slagroom
 Mini moorkop
Frambozen macaron
Purple Delight stapel petit four
Kasteel gebakje
Mandarijn Petit Four
Mini tompouce met slagroom
Kerst petit fourtje
Mini tulband cake
Spekkoek Pandan
Bananensoes
Roomhoorntje met aardbeienmousse
Hazelnoot mokka gebakje

22 opmerkingen:

Lief en Mooi zei

O wat zijn ze toch leuk! Ik heb er zelf destijds een aantal van gehaakt en een nicht van mij een hele schaal vol, zo prachtig! Deze patroontjes verdienen inderdaad respect. Groetjes Talitha

Riannes Haaksels zei

Wat slim van je! Heerlijk handig alles bij elkaar :)

Jeanine zei

We hebben er toen veel plezier aan beleefd. Ik heb ze nog altijd. Mooi dat je er boekje van hebt gemaakt en te koop aanbied...

Groetjes,
Jeanine

Carin zei

Ook ik heb ze allemaal gemaakt en heb ervan genoten. Hoop nog altijd dat er een vervolg op komt ;-)

Saskia Smit zei

Ik zag ze allemaal bij Carin en ze zijn schitterend.

Sofie zei

Goed om te weten, ik paste de linkjes van mijn blog aan, naar dit blogbericht, kwestie van de lezers juist te gaan informeren, niet?!

Linda zei

Wij genieten nog dagelijks van de door jou ontworpen petit fours! Wat een feest was dat; iedere vrijdag een nieuw patroontje! Leuk dat je ze nu zo gebundeld aanbied.

j0513n zei

Ik vind ze nog steeds superleuk en raad ze nog steeds aan!

Ze zijn de perfecte 'eye-candy'.

Ilona zei

Hoii, ik zou ook graag de patronen van je willen kopen, heb je al gemaild!

Unknown zei

zou de patroontjes graag willen kopen maar heb nog geen reactie van je ontvangen verkoop je ze nog wel??

Grietje zei

Wegens omstandigheden kijk ik niet elke dag op mijn blog. Mijn mail probeer ik elke dag te checken (in ieder geval 1x per dag).
Het makkelijkste is voor mij dat wanneer je interesse hebt, mij een email stuurt: grietjekarwietje@gmail.com

Groetjes, Grietje

Anoniem zei

Ik heb gemaild dat ik interesse heb, hoe nu verder?
Gr
Nanda

Grietje zei

Dag Nanda,
Ik mail je gelijk.
Groetjes, Grietje

Anoniem zei

Hoi Grietje,

Ik heb je gisteren ook gemaild dat ik het e-book graag van je wil kopen! Laat je me iets weten, want ik heb 2 dochtertjes van 10 die niet kunnen wachten om te beginnen!

Groetjes Marielle

Unknown zei

Hoi Grietje
ik heb je een mail gestuurd, ik wil graag het e-book kopen
groetjes Nel van Leeuwen

Anne-Marie zei

Hoi grietjekar heb je ook een maaltje gestuurt om het prachtige en book voor de petit four gebakjes bij je te kopen laat je even weten hoe en waar ik het kan bestellen en betalen gr Anne-Marie

Grietje zei

Je mag een mailtje sturen naar grietjekarwietje@gmail.com
Ik reageer meestal binnen een dag. Soms heel snel en soms is mijn dag iets langer. Dat komt omdat ik ook nog een leven heb;-)
Krijg je geen reactie? Misschien is er wat fout gegaan, stuur dan gewoon nogmaals een mailtje. Mijn spamfilter doet wel eens raar, vandaar.

Lieve groet,
Grietje

Unknown zei

hoi,
heb je een mail gestuurd.
Hoop zo snel mogelijk wat te horen

Unknown zei

Ciao, ho inviato una e-mail per poter acquistare il tuo e-book,

spero di sentirti presto.

Ciao,

Giovanna

Grietje zei

Hi Gionanna,

Thank you for your email and I wish you lots of fun with the patterns:-)

Anoniem zei

Hallo Grietje,
Zojuist een emailtje naar je verzonden, k zou graag het Ebook bestellen!
Met vrolijke haakgroet,
Annie.

Marieke van Kolfschoten zei

Hallo Grietje,

Ik was op ‘t net aan het zoeken naar kasteelgebakjes om te haken en kwam bij jou uit 😉 zou ik het ebook nog kunnen bestellen bij je? Hartelijke groeten Marieke van Kolfschoten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...