woensdag 20 januari 2010

Gebreide sneeuwklokjes

8 opmerkingen:

Ilse zei

Hé nieuwe bloglook ! leuk !

en jij bent ook zo heerlijk verslaafd aan dat boek zie ik. hihihi
Mooie sneeuwklokjes, die heb ik nog niet gemaakt, zal ik eens aan beginnen se ;-)

Jikkes zei

Mooi...en zo lief!
Ik hou van sneeuwklokjes....

X Maureen

Unknown zei

Ohh wat leuk, ben ook met een sneeuwklokje bezig van vilt.
Eerlijk gezegd mis ik de prins op het witte paard wel !
Groet Thea

Grietje zei

Thea, ik mis het ook.

Wij hebben een nieuwe scanner en mijn tekeningen worden nu veel mooier op de computer. Ik wilde iets anders...maar kan er nog niet aan wennen. Niet dat ik deze verkeerd vind maar de tekening van het paard past goed bij mij en met deze vogeltjes mis ik net de klik.

Unknown zei

Gelukkig ik zie dat hij weer terug is, maar zie ik het nou goed gaat het paard nu de andere kant op , of zie ik het verkeerd ?
Groet Thea

Grietje zei

Ha ha ha...jij let goed op, paard loopt idd de andere kant op ;-)
Ik wilde nog wat aanpassen aan de tekening (beetje kleur en koptekst) en ik wilde alvast even kijken hoe groot het plaatje op mijn blog zou komen te staan.

Ik ben nu helemaal tevreden.

Barbara Oudejans zei

Schattig, je sneeuwklokjes! Ook je narcis vind ik heel leuk, je maakt erg mooie dingen, Grietje!
Groetjes, Barbara

Atelier Ullizee zei

Mooi en origineel! Ik wacht op de echte in mijn tuin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...