zaterdag 20 maart 2010

Another Tree Lady

Even een vraagje tussen door. Ik wil graag grote afbeeldingen op mijn blog en ik klik 'groot' aan als ik de tekening/foto ga uploaden. Helaas vind ik het dan nog te klein en ga ik het zelf vergroten. Als ik dit doe...gaat de kwaliteit een eind achteruit (de afbeelding is wel mooi als je er op klikt). Weet iemand hier een trucje voor?
A question: I want large images on my blog, I choose the large option when uploading the image/photo. Unfortunately I find it too small and then I make the image bigger. If I do this ... the quality is worse (the picture looks only good when you click to anlarge). Does anyone know a trick for this?

2 opmerkingen:

Daan zei

geen idee, grietje, ik heb ook wel eens zitten klooien maar kwam er niet uit.

Je treelady is mooi!

sillie zei

mooie tekening , hoe je het anders kun plaatsen weer ik ook niet echt, misschien als je hem eerst anders op slaat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...