zaterdag 3 april 2010

Terra cotta kuiken

Neem een terra cotta pot en verf hem geel met plakkaatverf, laat hem eerst drogen voor je verder gaat. Plak veren voor zijn vleugels en 1 veer op zijn hoofd. Tenslotte oogjes, snaveltje en pootjes knippen uit papier en vast plakken met hobbylijm. Deze is gemaakt door ons 5 jarige prinsesje.

Take a terra cotta pot and paint it yellow. (The paint must dry before you continue) Glue feathers on the side and one on his head. Cut out the eyes, beak and feet and paste them on the pot with glue. This chicken is made by our 5 year old princess.

4 opmerkingen:

Miriam zei

Wat een geweldig leuk kuiken! Leuk om van verschillende maten potjes een hele toom kipjes te maken.

Groetjes en fijne paasdagen!
Miriam

Guusje zei

Wat een lekkertjes, Grietje

♥ je profiel tekening, griet!

atelierlemlem zei

Wat een leuk kuikentje! Dat heeft ze heel mooi gemaakt! (en je moet het áltijd bewaren in de paasdoos, kun je er ieder jaar weer met weemoed naar kijken... zelf heb ik net alle knutsels van 'vroeger' weer in de paasdoos opgeborgen..).
Wát een geluk had je overigens met die prachtige groene potten!! Dat is nog eens een supervondst! Ik vond vandaag een mooi wasrek, ook bij de container (ik kijk altijd haha! Heb al zoveel gevonden; een strijkplank, maxicosi, hobbelpaard, auto-speelkleed, kast, bloempotten -ook hele grote dure-, mandjes, vogelkooitjes, enz..) Helaas hebben de flats hier in de buurt nu ondergrondse containers, maar gelukkig staan er nog wel eens leuke dingen naast, zoals dit rek. Ik kwam nét van de tandarts,met , of moet ik zeggen 'zonder', getrokken kies, maar kon het rek niet laten staan haha!
Groetjes en een fijne week toegewenst, mama lieveheersbeestje.

Vlijtig Liesje zei

Hij is geweldig, en goed gelukt! Dat kunnen zelfs mijn kinderen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...