zondag 9 mei 2010

Theetante (cadeau voor mijn zusje / present for my sister)


Tadaa! Ik vind het erg origineel en een leuke blikvanger...Dat is weer eens wat anders dan een theedoos :) Ik hoop dat mijn zusje-lief haar een mooi plekje zal geven en haar met veel plezier zal gebruiken. Deze theetante heb ik (gedeeltelijk) volgens een patroon (theevrouwtje) van De Witte Engel gemaakt. Deze kun je gratis downloaden

Something different than a box of tea ...A nice eye-catcher for on the table. Don't you think? You can also make a thee lady (if you can read a little Dutch).
Here's the pattern.

17 opmerkingen:

Akelein zei

Och, wat geweldig mooi! En zo origineel! Complimenten, hoor.

softearthart zei

She is just lovely, cheers Marie

softearthart zei

Thanks for your comment on my blog, cheers Marie

Karoeza zei

aaaw ze is prachtig!

Esther zei

Ooo prachtig ik heb even maar het origineel gekeken maar die val jou vind ik super. Ik wil voor elk seizoen een theemuts maken deze staat nu ook op mijn lijstje ;-) groetjes Esther.

Miriam zei

APPLAUS!!! Wat een ontzettend leuke theetante, een schitterend cadeau!

Groetjes
Miriam

Rosi zei

Was für eine süße Idee, ganz toll umgesetzt! So ein Teemädchen werde ich bestimmt auch mal machen. Danke für's Zeigen!

LG Rosi

Ingrid. zei

Wat zal je zus daar blij mee zijn ; zo mooi !
Fijne dag , groetjes van Ingrid.

Roos zei

Ik hou niet van thee, maar met zo'n mooie thee-dame zou ik bijna......haha. Geweldig gemaakt!!

Jannie zei

Ik had hem al op hobbydoos gezien en ik vind het een super leuk cadeau.

Groetjes Jannie

Annemiek zei

Wat is ze mooi geworden! Echt een prachtig cadeau. Ik wou dat ik zo'n zus had ;-)

Unknown zei

Wat een lief cadeau voor je zus,
ik drink alleen maar thee maar mijn zussen zijn helaas niet zo creatief. Mooi stofje heb je ook gebruikt.
Groet Thea

Willeke zei

Wat is ze mooi geworden. Prachtig! Wat een leuk cadeautje voor een theeleut. Ik ga snel het patroon downloaden, bedankt voor de link.

Femke zei

Oh wat een leuke theetante! De site van de Witte Engel heb ik meteen bij mijn favorieten gezet, leuke dingen!

Martine zei

Wat een prachtig cadeau!

handysandy zei

Erg leuk geworden, je zus boft! Heb het patroon gedownload, vind het een basis voor een sara-kado voor mijn vriendin voor volgend jaar, dus ik heb nog even de tijd ;) Groetjes, Sandra

handysandy zei

Mijn theetante is klaar om vanavond overhandigd te worden!
Ik ben benieuwd wat Sara er van vindt. Groetjes, Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...