woensdag 21 juli 2010

Onbreekbare onderzetters

Onderzetters hebben nooit een lang leven bij ons, we hadden hele mooie rubberen....die waren zo lekker om op te knagen (en ècht, we geven de kinderen genoeg te eten) en die van karton...die kon je zo lekker overmidden breken, die van hardplastic trouwens ook. Deze zullen niet breken maar ik zal de schaar voor de zekerheid toch wat hoger wegleggen ;-)

Coasters never had a long life with us, we had very nice rubber ones .... they were so good to chew on (and really, we give the children enough to eat) and those cardboard or plastic coasters... so easy to break. I hope these crocheted coasters will have a longer life I will put the scissors one shelf higher (just in case) ;-)
Staat gezellig niet? Heel ouderwets maar ook weer eigentijds door de vrolijke kleurtjes. Ik heb ze expres wat groter gehaakt omdat ze ook nog iets krimpen als ik ze ga wassen, een mok met koffie moet er dan natuurlijk ook nog op kunnen staan.

Very old fashioned but contemporary again by the nice colors. I've crocheted them bigger because they shrink a little (after washing) and a cup of coffee should of course also be able to stand on it.

11 opmerkingen:

Unknown zei

Heel leuk!

Groetjes van Ria

Femke zei

Erg leuk geworden!

Unknown zei

Mooi! Zat ik ook al aan te denken om eens te doen.

Miriam zei

Leuk! Ik zit er ook al een poosje aan te denken. We hebben van die onderzetters met een kurken onderkant. De brokjes kurk liggen door het hele huis, waardeloos (maar zulke leuke plaatjes erop dus...............)

Groetjes
Miriam

Corina zei

leuk! Ik houd wel van ouderwets in een fris jasje en dat zijn deze onderzetters zeker!

Annemarie's Haakblog zei

Leuk!!!! Lekker vrolijk en zomers! Als je het leuk vind, kom dan een keer op zaterdag naar mijn blog. Je kunt dan een foto plaatsen van iets wat je zelf gemaakt hebt en een link naar je blog toevoegen. Ik zou het leuk vinden als je er wat bij zet!
Groetjes, Annemarie

Carla zei

Wat een gezellige onderzetters, Grietje. Een aanrader dus...
Groetjes Carla.

Unknown zei

Wij gebruiken hier in huis geen onderzetters maar zetten alles gewoon op tafel.

Jouw onderzetters zien er leuk zomers uit, mooie kleurtjes heb je gebruikt.
Groet Thea

Anoniem zei

Ik vind ze mooi! Heb er al diverse gemaakt. Deze nog niet. Heb je een link naar het patroon? Dat zou ik heel fijn vinden. Alvast bedankt voor je reactie.
Groet van Jos.

Jolanda zei

Wat een prachtige kleurencombinatie! Heel zomers.

Grietje zei

Dag Jos,

Ik heb geen link van het patroon, de onderzetters heb ik zelf bedacht.
Ik zal het patroon binnenkort opschrijven en op mijn blog plaatsen.


Iedreeen bedankt voor de leuke reactie's ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...