woensdag 26 januari 2011

Poppenkind Lola

Lola kreeg een kortere coupe. Ik begon met mohair maar dat was niet zo'n succes, haar haren stonden na haar knipbeurt recht overeind. Alsof ze met haar vingertjes in het stopcontact had gezeten. Ik heb er heel fijn scheerwol doorheen verwerkt. Scheerwol gebruik ik niet zo graag omdat het een beetje ruw is. Maar een combi met mohair is echt een groot succes! Haar haren zijn nog steeds lekker zacht maar blijven nu veel beter in model zitten. Haar kleertjes zijn in de maak, dus het totaalplaatje komt nog :-)

10 opmerkingen:

vicarno's mama zei

knap!! (telkens ik zo'n pop van je zie, bedenk ik weer dat ik als kind altijd van zo'n poppen gedroomd heb... dus stiekum wil ik er nu als grote madam eigenlijk ook wel eentje... zoooo mooi!)Je poppen hebben een combinatie van tedere schoonheid en toch ook een beetje stoere onstuimige kracht die me heel erg aanspreekt.

doos van pandora zei

Hoi Grietje,
Wat een dotje is lola, erg leuk ook met die grote ogen en dat haar.
Ben benieuwd naar het eind resultaat.
groetjes
Ellen

jumare zei

Mooi!

"Ik begon met mohair maar dat was niet zo'n succes, haar haren stonden na haar knipbeurt recht overeind. Alsof ze met haar vingertjes in het stopcontact had gezeten"

hahaha, ik zie het zo voor me.

Barbara Oudejans zei

Wat een lief koppie! En die vlechtjes! Heb je die allemaal zelf gevlecht? Lieve groetjes, Barbara

Tania Romualdo zei

Wat een schattig poppeke!!!
Als mijn dochter kleiner was maakte ik dikwijls vlechtjes in haar haar...
Echt mooi gemaakt.

angelina zei

Wauw... wat een geweldige haren! Mooi! Heb je ze allemaal 1 voor 1 gevlecht???

Liefs Angelina

Karin zei

Wat is ze mooi zeg! En die haartjes vind ik helemaal geweldig!!
Ben benieuwd hoe ze er uit ziet wanneer ze helemaal af is oncl kleertjes

Grietje zei

Die 'vlechtjes' dat is het scheerwol. Dat is heel fijn in elkaar gedraaid. Ik heb het alleen maar tussen het mohair geknoopt.

Grietje zei

Vicarno's mama?
"Je poppen hebben een combinatie van tedere schoonheid en toch ook een beetje stoere onstuimige kracht die me heel erg aanspreekt"

Wat heb je dat mooi geschreven, dankjewel ^_^

Bree zei

heeel mooi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...