dinsdag 2 augustus 2011

Terug van weggeweest

Mooi en slecht weer gehad. Twee avonden flink regen, waarvan 1 avond echt plensweer. Het kwam met bakken de lucht uit. De vouwwagen hebben we via marktplaats gekocht, een oud beestje uit '83. Hij is waterdicht kunnen we nu wel zeggen^_^
Kindjes hebben zich goed kunnen vermaken (nog twee weken en dan begint het echte leven weer) Er waren trouwens veel kinderen met een waveboard. Het ziet er makkelijk uit maar is toch best wel moeilijk.
Ik kom ook vooruit hoor ;-)...alleen bochtjes maken is nog moeilijk.

De beweegbare letters en de geschreven letters op de foto...heb ik met Gimp gemaakt. Je maakt elke keer een laag aan en slaat het op als gif. Het programma vraagt dan zelf of je het op wilt slaan als animatie.

7 opmerkingen:

Anna zei

ha...idd knap! en ik vond de animatie nog knapper ;)..fijn dat je het programma erbij hebt vermeld, ik ga het ook proberen.

jose zei

gezellig dat je er weer bent

Marjanne zei

Leuk dat je er weer bent. Ik zie geen animatie maar dat komt door de computer op mijn werk.

Marjanne zei

haha ik ben thuis en kan de hele animatie zien! Knap hoor, zowel dat waveboard als het fotowerk

fieve zei

Wat goed!!!! Ik kan er nog niet eens op blijven staan!!!

Angélique zei

Jee, respect voor het waveboarden! Ik waag me er niet meer aan, ben 1x keihard op mijn rug beland toen ik probeerde op een skateboard te staan, dit is nog veel moeilijker denk ik.
leuk, die pijltjes en lettertjes!

merula zei

goed bezig!
ook bedankt voor de tip van het programma, zoals je het schrijft klinkt het erg makkelijk, ik ga het zeker eens proberen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...