maandag 11 juni 2012

Zomerstop

Beste iedereen,

In de bovenbalk stond een lijst met poppen die ik op aanvraag maak. Dat heb ik tijdelijk weggezet.
De afspraken die ik gemaakt heb voor de poppen die ik nog moet maken...maak ik natuurlijk af en daarna neem ik even geen nieuwe opdrachten aan. Ik ga lekker vakantie houden, genieten van mijn gezinnetje, eindelijk eens de dingen maken die op mijn lijstje staan (zoals de maakpakketjes die hier in de kast staan te verstoffen). Ik zal dus met regelmaat nog wat posten op mijn blog (hoezo verslaafd aan bloggen;-)

De poll die ik heb gehouden:
Hebben jullie de uitslag gelezen?  De meesten kozen voor een amigurumi patroon van een hond en deze ga ik natuurlijk ook nog maken voor jullie. Houd mijn blog in de gaten voor nieuwe dingen^_^

Groetjes,
Grietje

13 opmerkingen:

WinnibriggsHouse zei

I hope you enjoy your break.

ChériesCrochet zei

Groot gelijk, geniet er lekker van.
Hoewel we je zullen missen natuurlijk...

Esther zei

Fijne zomer en bedankt voor al je leuke lieve patroontjes, Groetjes Esther.

Anne zei

Geniet ervan!
Je maakt zulke mooie dingen.

Annette zei

Geniet lekker van je vakantie!!!
je maakt zo verschrikkelijk veel mooie dingen.. succes met afkicken!!

Margriet Post zei

Grietje,

geniet van je vakantie.

En kom weer terug met hele leuke ideeën! Komt vast goed.

Ik kan voorlopig met alles wat ik heb liggen ook nog wel de zomer doorkomen.

Groeten,

Margriet

WOLfje zei

Een hele fijne zomer gewenst, en plezier houden in wat je doet is heel belangrijk. Er is eigenlijk teveel moois om te maken he?! Veel plezier met de werkjes die je voor jezelf gaat maken.

jumare zei

geniet van je pauze :)

Lindevrouwsweb zei

Fijne zomer! Geniet ervan! Wij genieten van jouw blog!

Unknown zei

Je hebt groot gelijk Grietje :) Ik ben benieuwd naar al het moois dat hier toch nog tevoorschijn komt uit allerlei kastjes en hoekjes ;)

Dinaz ♥ zei

Lekker genieten Grietje! Heerlijk even je eigen ding doen. Groetjes Dinaz ♥

Leonie zei

Je hebt groot gelijk dat je even een stop neemt. Ik ben een grote fan van je poppen en daarom heb ik je genomineerd voor een award, kom maar kijken voor meer info.

Groetjes
Leonie

blauwruitje zei

Fijne vakantie! Er is voorlopig nog genoeg op je blog dat ik zou willen maken. groetjes Sandra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...