dinsdag 17 januari 2017

Tafelstukje met Amaryllis

Eigenlijk doe ik nog veel meer dan een beetje haken, poppen maken, tekenen en schilderen. 
Eigenlijk vind ik heel veel dingen leuk en kom ik altijd tijd te kort ;-) En eigenlijk vergeet ik vaak om een blogje te plaatsen, dat moet anders. 
Dat is gelijk mijn voornemen voor dit nieuwe jaar, iets meer laten zien ;-)
Bij de Action kocht ik een standaard/plateau, windlicht en twee harten. Het groen en de Amaryllis had ik al.
Zo maak je van een klein bedrag een mooi stukje voor op tafel. 
De Amaryllis krijgt al een blad, het zal nog even duren maar het begin is er ;-)
Het is een Amaryllis Aphrodite

4 opmerkingen:

Dinah zei

Staat gezellig op tafel..

Lieve groet,dinah

Marguerite zei

Wat een leuk stukje voor op tafel.
Morgen moet ik naar de Action.
Zal ik dan.....

Vera zei

Wat een gezellig tafelstuk.

Anoniem zei

Wat leuk gedaan!

Amaryllis is zo een mooie bloem.Iets dergelijks heb ik ook gemaakt.

Leuke blog heb je.

Groetjes Thea♥

Crea by Thea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...