dinsdag 20 februari 2018

Het kleine kamertje

Onze w.c. had zo'n oude mega grote porseleinen pot en alles was van donker hout (vloer, muur en plafond). 
We genieten al een poosje van onze gerenoveerde toilet maar ik wil toch even trots het resultaat laten zien.
Nu hebben we een inbouwtoilet, een Geberit Duofix Sigma UP720 om precies te zijn. Dit wc element is perfect voor ondiepe ruimtes. 
We zitten dus niet meer met de knieën tegen de muur ;-) Het kastje is gemaakt door mijn zwager, als cadeau voor ons nieuwe huis (we wonen er inmiddels drie jaar).
Daar gaat al het spul in waar je eigenlijk niet tegenaan wilt kijken.
En ook heerlijk is het raampje in de w.c.
Echt zo'n kiertje, het heeft wat kasteel-achtigs.
Ik zie boomtoppen wiegen. Op de w.c. en de wind door de haren.
Ik had bedacht dat ik een led spotje wilde, mijn handige vader (die ècht alles kan) maakte wat moois. Ik had alleen niet bedacht dat het licht weerkaatst op de witte hoogglanstegels, niet mooi. Het werd een lampje van de Xenos.
Zeg nou zelf, het lampje past geweldig kwa stijl en het oude kast-stel maakt het helemaal af 

10 opmerkingen:

I.van Kaam zei

Daar ga je nu voor je plezier zitten :-D

Grietje zei

Zeker weten Ingrid! 😊

Dinah zei

Heel mooi geworden en zo'n echt lampje is veel leuker. Ik heb een kroonluchter op de wc. Ik vind je kaststel erg leuk en verrassend op het toilet.

Lieve groet,dinah

Carin zei

ziet er goed uit !!

Marguerite zei

Als je bij jou naar toilet gaat blijf je wel even lekker zitten.
Wat een mooie ruimte is dit geworden.

Conny's-blog zei

En dat kleinste kamertje is prachtig geworden zeg....................liefs.Conny

Anoniem zei

Ziet er prachtig uit, je gaat met plezier bij jou naar toilet.
Groetjes,
Lidia

anja zei

Een kast-stel op het toilet vind ik erg verrassend, zou er zelf nooit opgekomen zijn, maar het staat er leuk! Ga ik in mijn achterhoofd houden, voor als ik mijn eigen huisje heb.
Je hebt een mooi toilet zo hoor.

Daphne zei

Zoveel werk, zoveel moois, voor zo'n klein kamertje.
Je zou toch bijna nergerns anders meer naar de wc willen gaan 😊

Unknown zei

ziet er gezellig uit het kleine kamertje !!
veel plezier ermee hihihi
groetjes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...