woensdag 24 juni 2009

Garden figures (finished!)




10 opmerkingen:

Ingrid. zei

Ja ; ze zijn af ! Ik vroeg het me al een aantal keren af... Erg leuk geworden !
En ik kan alweer zeggen "Een ZONNIGE groet vanuit Assen !"

Rosi zei

Oh, die sehen wirklich wunder- wunderschön aus! Sie wirken wie glasierte Keramik. Aber sie sind aus Beton, oder? Was hast du denn für Farben benutzt?
Ganz große Klasse!

LG Rosi

Miriam zei

Ze zijn zó leuk!!!

Groetjes,
Miriam

Karoeza zei

Ze zijn écht leuk geworden!

atelier nanda zei

Wat een gezellige boel bij jou in de tuin. Geweldig die figures. Mooi gedaan met de afwerking en je zonnekind is ook een schatje. Is hij nog in je bezit of heb je er iemand blij meegemaakt?

Thea zei

Wat zijn ze leuk geworden, ik ben wel benieuwd met wat voor materiaal je ze hebt afgewerkt ?
Groet Thea

Grietje zei

Ik heb ze eerst met een sponsje en een beetje zwarte acrylverf ingesmeerd. Toen dat droog was heb ik ze met een sponsje met wat koper-achtige verf bestempeld.
Daarna is er vloerlak op acrylbasis overheen gegaan. Om ze buiten te kunnen zetten heb ik ze (nadat de vloerlak was uitgehard) een paar keer met waterglas beschilderd.

Rosie? Ja, sie sind aus Beton und ich habe Acryl-Farben benutzt.
Die Fernis is (Acryl) Parkett-Lack. Und als finnish waterglas (keine Ahnung, was das deutsche Wort dafür ist)

LG,
Grietje

Jikkes zei

Hé ze zijn af....en zó leuk!

Struinkunst by Lisette zei

Ze zijn helemaal super geworden! Leuk zo'n hele familie bij elkaar

Ozowiezo zei

Heel erg leuk! Wat een verrassing om die in de tuin tegen te komen ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...