dinsdag 28 december 2010

Prairie Posie

Heb jij dat wel eens? Dat je iets ziet en het vervolgens in je hoofd blijft zitten? Maar je denkt: "Waarvoor heb ik het nodig? Hèb ik het wel echt nodig?"  Je gaat verder en probeert er niet meer aan te denken. 
En dan....dan ben je jarig. Wat vraag je dan? Juist ja...iets wat je heeeeel graag wilt hebben^_^
Haar haren, haar oogjes...het lieve snoetje. Ze is nog mooier dan ik had verwacht. Haar kleding is wat simpel maar in het echt doet het toch wat..misschien de eenvoud ervan? Hoe dan ook, ze gaat er een lading kleertjes bij krijgen ;-)

7 opmerkingen:

Jolanda zei

Ik ken het gevoel. Het blijft maar knagen en knagen. Het is goed dat je je gevoel hebt gevolgd.

Unknown zei

O ja, ik ken dat gevoel ook. Zo iets van 'Wat moet ik er mee!'
Heel eenvoudig: van genieten.

(Mooi trouwens!)

atelier nanda zei

Wat goed van je om een blythe pop te vragen met je verjaardag. Geweldig zijn ze! Lekker van genieten en je kunt haar ook heel leuk aankleden. Ik weet een leuke site www.theroguedolls.com moet je eens een kijkje nemen. Voor ideetjes.
en nog gefeliciteerd met je verjaardag.
groetjes,
Nanda

Karoeza zei

oo ja. ik heb gister toegegeven aan mijn ik-wil-een-alles-kunnen-foon-drang hihi
Popje is lief!

jeanet zei

Ooeoeoeoeoeoeo ik ben jaloers, ik ben jaloers! Je hebt een echte Blythe! Ze is zoooo mooooi! Jij bent een echte bofbips!!! Oooo zooo leuk! Als je nieuwe kleertjes hebt, laat je ze dan ook even zien? Zooo leuk! Lekker genieten Grietje! Groetjes Smoek

Jikkes zei

Wij (Juut&ik) begrijpen het helemaal hoor ;o))
Ze is prachtig!

-X-

Anki zei

Ohhh ik heb ook een Blythe, ze zijn prachtig! Goed dat je haar voor jezelf hebt gevraagd! (zal die van mij ook eens zoeken, ik heb er ook hele leuke kleertjes bij)

Leuk blog trouwens!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...