donderdag 23 februari 2012

Slaapvaakje in roze

En nog een Slaapvaakje...deze keer een roze^_^

5 opmerkingen:

Bregit zei

Ach, zo schattig is deze ook!!!
Groetjes van Bregit

Céline zei

Grietje, wat is deze slaapvaak schattig. Ik zou hem bijna voor mijn kinderen willen hebben. Ze zitten nu op een leeftijd dat ze nog niet verstandig genoeg zijn om op tijd (eerder) naar bed te gaan maar toch wakker willen blijven omdat ze altijd tot die tijd wakker mogen blijven. Uitslapen is een woord dat ze niet kennen....(11 en 9 jaar)
groetjes Céline

Saskia zei

hoe schattig!!! ik krijg er slaap van :o)

Marjanne zei

oo zo lief.... ik ben met het muisje begonnen, je beschrijving is fantastisch want het lukt!!!

Else zei

Heel lief ik krijg ook gelijk weer zin om popjes te gaan maken!
Dankjewel!!
x
Else

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...