zaterdag 24 november 2012

Mijn aller aller eerste pop


Ik was foto's aan het uitzoeken en toen vond ik de eerste pop waar het allemaal mee begonnen is.
Een grote pop die het kleinste maat baby kleertjes aan kan (op de foto heeft ze het baby pakje aan wat van onze dochter is geweest toen ze zelf baby was). Ik had geen idee of het mij zou lukken maar onder het mom wie niet waagt die niet wint...ben ik toch van start gegaan. Ik vond het zo leuk om te doen. Zo leuk om te ontdekken dat ik er echt gevoel voor bleek te hebben. Ariël heeft een speciaal plekje in mijn hart, eigenlijk alle poppen wel maar deze in het speciaal: 
De eerste pop waar het allemaal mee begon

16 opmerkingen:

Angeline zei

Wauw wat leuk!En dan gelijk al zo mooi en goed gelukt voor een eerste exemplaar!

groetjes
Angeline

marion zei

wat een lieve pop, en ja je hebt er zeker talent voor

Angélique zei

Dat is echt een pop die voor uren speelplezier kan zorgen. Je hebt inmiddels al overvloedig laten zien dat je ze allemaal zo mooi maakt en er echt gevoel voor hebt. Ik hoop dat er nog velen mogen volgen.

Unknown zei

Deze pop heb ik ook gemaakt, inmiddels alweer 20 jaar geleden. Ik kwam de poppen vorige tegen toen ik op zoek was naar tricot om zwarte Pietjes te maken.
Ik had op de duim en de mond een drukknoopje genaaid, zodat ze ook kon duimen :-)

Miss Creatuurtje zei

Dat is zoiets als je eerste liefde, die vergeet je ook niet :-) Je hebt het in elk geval echt wel in je vingers!

Dinaz ♥ zei

Wat een prachtige pop...en dat voor de eerste!!!
Talent heb je zeker!!! Net als petit fourtjes ontwerpen :o)

Fijn weekend! Dinaz ♥

Unknown zei

Wat een prachtige pop, ik snap dat Ariël een speciaal plekje in je hart heeft ♥

Fijn weekend!
Saskia

Hobbyrita zei

Wat een lieve pop, koester die maar, want zelfs die, ook al was het je eerste, was al supermooi. Ik heb nog nergens zoveel talent gezien om poppen te maken als bij jou!Doe zo voort zou ik zeggen....

Groetjes, rita.

MaMarieke zei

Wat een prachtige pop, je zou niet zeggen dat dit je allereerste was, wat mooi ziet ze er uit! Nou ben ik nieuwsgierig hoe lang dit geleden is en weet je ook hoeveel poppen er gevolgd zijn na deze allereerste? Heerlijke hobby hoor!

Wollige wolkjes zei

Oh wauw, wat een prachtige pop! Je hebt er echt feeling voor!

Annette zei

Prachtig is ze.. je had echt talent, als dat je allereerste pop is!!
Thuis zelf gemaakt, of op een curcus?

Knutselpret zei

heel erg leuk dat je haar nog hebt !!

Aty zei

Deze pop heb ik ook gemaakt, 20 jaar geleden voor onze dochter die nu 21 is en de pop heeft haar kleertjes aan die ze toen als baby gedragen heeft. Het is leuk om te maken.

Grietje zei

Annette? Ik heb nooit een curcus gevolgt^_^

MaMarieke? Ik ben in 2008 begonnen met poppen maken. Dat jaar maakte ik iets van 7 poppen. Het jaar er op...ben ik mijn blog begonnen. Vanaf toen heb ik de meeste van mijn gemaakte poppen op mijn blog laten zien. Geen idee hoeveel dat er zijn in totaal....in ieder geval meer dan 100 poppen.

Groetjes,
Grietje

Ravelien zei

Wat een schatje ,..en wat leuk dat je nog een foto vond van deze speciale pop. Groetjes

Rianne van der Waals zei

Wat een leuke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...