zaterdag 29 februari 2020

Sonny Angels Lop Ear Rabbit

Sinds kort heb ik een aantal Sonny Angels. Het zijn kleine gelukspoppetjes en er zijn er veel!
Je koopt ze blind, dat wil zeggen dat je niet weet welke je zal krijgen uit de serie.
Het idee er achter is dat de Sonny Angel jou dus uitzoekt ;-)
Ik zie ze steeds meer voorbij komen, past in het "moderne poppenhuis". Al zijn daar voor mijn gevoel meer volwassenen mee bezig dan kinderen. Ergens ook wel begrijpelijk...ze zijn zò grappig en cute!
Maar ik heb dan ook wel een zwak voor poppen. Met het katoen van Scheepjes Sweet Treat haak ik mini kleertjes voor deze schatjes. Kleine werkjes en even lekker priegelen. Zodra ik klaar ben met ontwerpen en uitwerken, verschijnt er een boekje met patroontjes.
Lijkt het je leuk? Maar heb je geen Sonny Angel? Er zijn online webwinkels die ze verkopen (je weet dan alleen niet wat je krijgt). Het is ook een idee om op marktplaats te kijken, er zijn altijd mensen die ze willen ruilen of verkopen. Let dan wel even op dat je de ECHTE koopt, er worden ook replica's aangeboden!

2 opmerkingen:

Babbelaere zei

leuk die kleurtjes in de bij passende kleur :) Waar aan kun je zien of het een echte is, lijkt me iets voor onze kleindochter, groetjes Henny

Grietje zei

Dag Henny, meestal staat het er in alle eerlijkheid bij. Je ziet het ook aan het bedrag. Een echte Sonny Angel ligt kwa prijs tussen de €8,- en €10,-
Er zijn ook speciale (collector items) waar men meer geld voor vraagt. Ik denk dat het in zo'n geval het meer is 'wat een gek er voor geeft' 😉
Je kan ook vragen of de verpakking er nog bij zit. Ze zitten in een soort folie verpakt met een doosje er omheen. Het doosje kan plat gevouwen worden, dan is het poppetje via brievenbuspost te versturen.
Verder is een replica meestal met een glimmende huid en het gezichtje is later aangebracht, het is het nèt niet.
Opzich geen probleem maar dan moet natuurlijk wel de prijs er naar zijn.

Groetjes Grietje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...