vrijdag 10 april 2020

Freek het kuiken


Het zijn rare dagen, rare weken, RAAR. De kinderen hebben online les, de jongste geef ik zelf elke dag les. Het gaat goed, ze zijn soms wat gefrustreerd, ik begrijp dat wel. Ze missen het contact met hun vrienden, het ècht bij elkaar zijn. Tja, en dan wat voor iedereen zo is, afstand houden enzo... en zoiets als boodschappen doen. Boodschappen doen was al niet mijn favoriete bezigheid, nu is het kwa stress gevoel bijna gelijk aan een tandartsbezoekje ;-)
Hoe dan ook, nog even en het is Pasen. Gewoon lekker thuis, eieren zoeken in onze mooie tuin, met mijn lieve man en kindjes. Wel zonder chocolade eitjes en paashazen, die zijn in geen supermarkt meer te koop. RAAR.
Om even verder te borduren op RAAR. Ik wil jullie mijn nieuwste creatie laten zien.
Hij heet Freek, geen idee waarom. De kinderen vinden dat het zo is.
Er zit ijzerdraad in zijn pootjes en in zijn vleugels. Daardoor kan hij in verschillende standen neergezet worden. Freek kan zelfs op 1 pootje staan! Het patroon stond op 12 en 13 april 2020 gratis op mijn blog, speciaal voor de rare tijden die we doorgaan door de corona crisis. Dit patroon zal onderhand te koop aan worden geboden als een PDF bestand (er komen wat toevoegingen bij, dus nog even geduld).
Fijne Paasdagen lieve mensen!

11 opmerkingen:

Daphne zei

Eigenlijk is Freek en beetje....RAAR😂.
Maar wel een enorm liefje.

Daphne zei

Oh, en zijn naam.... de kinderen hebben gelijk, Freek past precies bij hem.

Grietje zei

Dankjewel Daphne, ik vind Freek ook wel passen ;-)
Het is weer eens wat anders hè, fijne Paasdagen.

Groetjes, Grietje

Tinneshobbyworld zei

Wat leuk gedaan! Fijne paasdagen ! Grts Tinne

Sofie zei

Wat een fijn kuiken is die Freek! Mooi en leuk tegelijk.
Fijne paasdagen, groetjes Sofie

Janno De Beul zei

Grietje ik vind hem geweldig Freeky met zijn haren die recht staan.zijn naam doet hem eer aan.ik volg dus want wil hem zeker maken

Grietje zei

Fijne paasdagen lieve Tinne!

Grietje zei

Dankjewel Sofie❤️ Fijne paasdagen.

Grietje zei

Mooi! Ik heb het patroon klaar en vandaag ook naar het Engels over gezet. Niet zo mijn dingetje, gaat altijd meer tijd in zitten in dat vertalen. Het patroon zal eerste en 2de paasdag op mijn blog staan. Kun je lekker haken 🙂
Groetjes, Grietje

Wendy zei

Hoi, erg leuk gemaakt!

Grietje zei

Dankjewel Wendy :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...