donderdag 31 maart 2011

Poppenkind Guus en Bertje het kuiken

Dit is Guus met zijn kuiken-kammeraadje Bertje. Twee handen op één buik...dat zie je gelijk.
Bertje gaat overal mee naar toe, ze zijn altijd samen.
Toen Bertje het kuiken zijn beentjes aan het strekken was....kon ik eindelijk een paar foto's maken van Guus. Guus heeft een tuinbroek met 3/4 pijp aan met daaronder een zacht blauw shirtje). In zijn vestje heb ik de kleuren terug laten komen zodat het allemaal leuk bij elkaar past (oh, en hij heeft natuurlijk ook een onderbroek aan).
Nog even over de knopen...drama. Vind maar eens een kleur blauw dat mooi bij zijn shirtje staat. Ik heb heel wat blauwe knopen bekeken deze week;-)
Bij deze foto kan ik alleen maar zeggen: Heerlijk ventje en ik ga hem ontzettend missen!
Ik hoop dat Guus en natuurlijk Bertje het kuiken...heel veel plezier zullen hebben bij/met hun poppenvadertje.

15 opmerkingen:

Jolan zei

Het is zó peuter!
Dank je wel !
Emodoos als ik ben, pink ik vast een traantje weg ;-)

sandra zei

Wat zijn ze leuk,
en die kuiken wat een schatje.
Groetjes sandracreaties.blogspot.com

flowersandhome zei

Wat mooi alweer! Lief ook en helemaal passend bij pasen.
Groetjes,
Marian

Anoniem zei

Wat een schatjes Guus en Bertje.

Saskia zei

Mooie pop is Guus, en zo leuk met dat kuiken, jammer als ze dan weggaan toch. Maar wat zal het vadertje/moedertje er blij mee zijn.

Mooi gemaakt Gonny.

Groetjes Saskia

Lindevrouwsweb zei

Guus is een pracht pop en het kuikentje is een scheetje! heel mooi!

Jolanda zei

Wat een schatjes!

Anoniem zei

Wat leuk!!!!! en dan dat kuikentje erbij ook al zo'n lieffie, ik snap best dat je m zal missen hoor.
groetjes Marjolein

zohra zei

Dit zijn echt twee schatjes.
Knap hoor.

jumare zei

ooh dat kuikentje is zo lief!

jose zei

ze zijn helemaal geweldig. wat een schatjes

Céline zei

Wat een komisch duo! Helemaal leuk.

Margreet zei

Wat prachtig gemaakt!!
Geweldig knap hoor, stoer en lief :-)

Haakmuts zei

Wat een lief en mooi stel is het,prachtig gemaakt.

Corina zei

Wat een leuke pop met kuiken heb je gemaakt! Ze zijn zo mooi, je maakt de ogen ook zo prachtig!
Groetjes Corina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...