dinsdag 26 september 2017

Gratis tekst print: Ik hou van...

 Ons huis, een oud klushuis, gaat zo kalm aan op een huis van deze tijd te lijken.
Jaren was ik prullenloos, eigenlijk omdat het allemaal niet naar mijn zin was. We woonden namelijk eerst in een huurhuis met een vervelende indeling. We wilden er geen geld aan uitgeven (dat doe je dan weer meer voor de volgende omdat we van af het begin wisten dat we er niet wilden blijven wonen).
 Nu is ons huis ècht thuis en daarbij ook de leuke frutsels wat je huis persoonlijk maakt.
 Wat ik erg mooi vind staan, is dit draadrek. De spullen die er aan hangen verander ik naar zin.
Je loopt maar zo ergens tegenaan. Zo komt het veertje van een knobbel gans bij ons in de buurt vandaan, het lijstje is van Madam stoltz. Letterbord weet ik niet meer. Lamp heb ik zelf gemaakt van de snoerboer. Het luchtplantje is hartstikke nep en was €8,95 bij de Interatuin. Het draadmandje is van de Wibra. Glazenlijst met tekst komt uit de opruimingsbak van de Formido. De platen van keramiek komen van de Kruidvat.
En het kistje met magneet achterwand van de Action.
 Dat kistje heb ik aangepakt. Normaal is het wit en staat er een tekst op het magnetische gedeelte.
Ik heb het zwart geschilderd met hoogglans verf van de Action en ik heb er behang in geplakt (dit is van het behang wat ik in de bijkeuken, wc en gang gebruikt heb). Aan de achterkant van het kistje zitten twee ophang-steuntjes, daar heb ik een zwart kettinkje aan gehangen. Dit is het beste te zien op de eerste foto. Het hoeft niet, je kunt het ook leuk neerzetten.
Heb je ook een plekje voor zo'n tekst? Je mag de mijne uitprinten :-)

3 opmerkingen:

Dinah zei

wat een leuk idee en lekker gemakkelijk om snel even iets nieuws op te hangen en te decoreren..

Lieve groet,dinah

Crea-roosje zei

leuk geworden zeg,
ja ik herken het zit ook ff in een huurhuis,
maar je wilt het toch gezellig maken!
groetjes Esther

Unknown zei

Ziet er gezellig uit Grietje !!!
Nu het weer herfst is wil je het toch gezellig in huis ..
Heel veel groetjes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...