maandag 25 september 2017

Twee Slaapvaakjes

 Afgelopen week maakte ik twee Slaapvaakjes
Ze hebben een heel handig lang mutsje. Je kunt er van alles aan knopen. Een speentje, een bijtring, een maxi cosi ;-) en verzin het zelf maar. Ik heb er altijd een paar op voorraad klaar liggen. Leuk voor een kraamcadeautje. En wist je dat één zo'n popje precies door de brievenbus past? Dat is dan binnen Nederland €2,34 aan verzendkosten. Liever twee? Met Kiala gaat het pakje naar een Kialapunt bij jou in de buurt en betaal je slechts €3,95 aan verzendkosten.

5 opmerkingen:

Annabel zei

Wat een schatjes! Knap gemaakt!

Vera zei

Wat een lieverds, de gezichtjes zijn zo mooi.

Ans ter Heide zei

Heb je daar voor mij een patroontje van? Zou ze zelf graag maken boor kleinkinderen.

Grietje zei

Dag Ans,

Ik heb een eigen patroon van het popje, deze verkoop ik niet. Alleen de popjes. Misschien is er wel iets soortgelijks op zonnekindpoppen.nl te vinden?

Met vriendelijke groet,
Grietje

Ans ter Heide zei

dank je grietje voor de tip! ;-) ik ga kijken

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...